İstanbul Çıkışlı Kos Turları

Kos Turu

''Türkiye’de yine bir ilk, FMA TRAVEL ile Kos Adası Günübirlik Turu''

* * * Günübirlik KOS ADASI * * *

Hippokrates Çınarı - Kos Kalesi - Eleftheria Meydanı - Osmanlı Camileri - Halk Agorası

Platani Türk Köyü - Zia Köyü ve Çarşısı - Dikeos Dağı ve Tigaki Tuz Gölü - Lambi Beach’te Yüzme Keyfi

PAZAR
İstanbul Çıkışlı Kos Turu için Bodrum’a doğru gezimize başlıyoruz. Bodrum’dan Kos’a ulaştığımızda gümrükte işlemlerimizi tamamladıktan sonra On iki Adalar’ın ( Dodekanisos )’un en güzel adalarından biri olan Kos Adası / İstanköy gezimiz için Ege Denizi’nde mavi yolculuğa başlıyoruz.  Sabahın en güzel saatlerinde  ulaştığımız tıbbın babası Hipokrates’in doğum yeri olan bu güzel adada gümrük işlemlerimizi tamamladıktan sonra rehberimiz eşliğinde ada merkezini geziyoruz. Bu keyifli gezinti esnasında ilk olarak Kos Limanı’na yaklaşırken bizi karşılayan Tarihi Kos Kalesi ( Kastro Neretzias )’ni görüyoruz. Daha sonra Plateia Platanou Meydanı’nı taçlandıran ve Hipokrat’ın gölgesinde derslerini verdiğine inanılan binlerce yıllık Hipokrat Çınarı’nı fotoğraflıyoruz.  Merkezdeki gezimizi İtalyan işgali döneminde yapılan Polis KarakoluRoma AgorasıEleftheria MeydanıCezayirli Hasan Paşa, Defterdar Cami, Eleftheria Meydanı ve Halk Agorası ( Dimotiki Agora )  gibi yapıları panoramik biçimde görerek tamamlıyoruz. Kos Adası Merkez Turu’nu tamamladıktan sonra Kos Köyleri Turu için yola çıkıyoruz. İlk olarak Dikeos Dağı eteklerinde yer alan yemyeşil bir dağ köyü olan Zia Köyü’ne doğru gezimize devam ediyoruz. Zia Köyü’ndeki geleneksel ürünlerin satıldığı köy çarşısında yaptığımız keyifli gezinti esnasında Kos Adası’na özgü yöresel ürünlerden alma şansını yakalıyoruz.  Daha sonra Yunanistan’ın keyifli içeceklerinden biri olan frapelerimizi içmek için manzaralı bir tavernaya konuk oluyoruz. Bu esnada karşımızda yer alan Kalymnos ve Pserimos Adaları’nı ve adanın tek gölü olan Tigaki Sahili’ndeki Tuz Gölü’nü izliyoruz. Öğleden sonra Kos Türklerinin yoğun yaşadığı bir dönemin Germe bugünün Platani Köyü’nden geçerek Kos Adası’nın güzel sahillerinden biri Lambi Beach yakınlarında bir balık tavernasına konuk oluyoruz. Adaya özgü deniz mahsulleri ve yöresel tatlardan oluşan zengin menülü bir öğle yemeği alıyoruz. Bu esnada arzu eden konuklarımızla deniz manzaralı restoranımızın sahilinde karşı kıyıda Bodrum’u izleyerek yüzme keyfi yaşıyoruz. Kos Adası’nda geçirdiğimiz dolu dolu bir kültür, doğa ve eğlence turunun ardından Kos’a veda ederek gemimizde yerlerimizi alıyoruz. Gün sonunda ulaştığımız Bodrum’da gümrük çıkış işlerimizi tamamlıyor ve İstanbul'a doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız İstanbul'da bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

* Yunanistan ve başka ülkelerde limanlarda veya otellerde talep edilen turist ziyaretçi vergileri konuklar tarafından ödenir.

* Turlarımızda, kişi sayısına bağlı olarak 17, 29, 31, 46 ve 54 kişilik araçlar kullanılmaktadır...